CLICK IT!

QUOTE

Sometimes Good Things Fall Apart So Better Things Can Fall Together

Monday, July 18, 2011

终于

撑了那么久
不撑了
很辛苦
一直让人觉得自己很像很坚强
对不起
我一点都不

眼泪
终于肯出来了
我真的不想再忍了
崩溃了

自己曾经做一些自己不想要做的事情
对不起自己
当初
最错的是
不曾把自己放在第一位
曾经想过就酱子结束
但是很理智的知道我不可以

你说得对
为什么要把别人的感受放在最前面
而不是自己
人应该要为自己而活
不是其他人

总得面对一切

对不起
我让疼我爱我关心我的人
失望了


1 comment:

河仔 said...

If you think you are sorry, then do something to make yourself feels better. No one can help you other than yourself!

No more running away my dear!

Like I said,you aren't the one that should feel embarassed or sorry! In fact, some other bastard should!